Zakres charakterystyki
Wielkość przekładni | 63 – 86 |
Przełożenie | 7 – 100 |
Moc przenoszona | 0,12 kW – 4 kW |
Moment obrotowy na wyjściu | 9 Nm – 410 Nm |
Szczególne zalety serii „W” w porównaniu z klasyczną serią VF:
- lepszy moment obrotowy na wyjściu {Mn²)
- 5 stron wykonanych standardowo dla uniwersalnego montażu
- poprawione warunki wymiany ciepła
- pokrywa boczna z odpowietrzeniem dla umożliwienia dowolnej pozycji montażowej (opatentowane)
- wymiarowo zamienne z VF/A i VF/V przy pomocy nakręcanego adaptera
- wielkości 63, 75 i 86 smarowane jednorazowo.
Charakterystyka konstrukcji
- wysoka sprawność i cicha praca w wyniku dokładnej i precyzyjnej obróbki części
- wał ślimakowy wykonany jest z hartowanej stali stopowej oraz powierzchnie boczne zębów są szlifowane
- koło ślimakowe wykonane jest z bardzo wytrzymałego brązu fosforowego przez odlewanie skorupowe
- obudowy wykonane są z ciśnieniowych odlewów aluminiowych
- standardowy wyjściowy wał pusty
- mocowanie wału w ramach opcji.
Wersje wykonania
Przekładnie dostarczane są w wersji:
- U – uniwersalnej
- UF – z kołnierzem standardowym (UF1 lub UF2, lewym, prawym)
- UFC – z kołnierzem krótkim (UFC1 lub UFC2, lewym, prawym)
Przekładnie i wielkości silników wg IEC, B5 (standard)
Wielkość silnika | |||||
Typ | 71 | 80 | 90 | 100 | 112 |
W63 i = | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 38 | ||
W75 i = | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 100 |
W86 i = | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 100 |
Przekładnie i wielkości silników wg IEC, B14 (na życzenie)
Wielkość silnika | |||||
Typ | 71 | 80 | 90 | 100 | 112 |
W63 i = | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 100 | ||
W75 i = | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 100 | |
W86 i = | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 100 | 7 – 100 |